or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Womens Designer Jeans › More Womens Jeans › Finally things are looking up...
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Finally things are looking up... - Page 9

post #201 of 355
I need the number you called! Hehe
post #202 of 355
Ahhh, the anticipation is killing me
post #203 of 355
me too!!
post #204 of 355
I know there are 17 people viewing this section and I think they are all anxiously awaiting.
post #205 of 355
me three! haha
post #206 of 355
Damn now I have to try... and my cell phone isn't even working right now lol..... These run big right?
post #207 of 355
i heard they run tts/big. for $60 i really don't care lol
post #208 of 355
No 24/25 for sure? =(
post #209 of 355
sorry, smallest size is 26
post #210 of 355
Ok, sorry everyone...I got distracted...I'm about to post...
post #211 of 355
wohoooooooooo I got my sz 27 price adjusted
post #212 of 355
I just called the 619 number and they said that they had NO scorpians left and that they sold for 104 and that the whole $60 thing was a rumor that was NOT true... And they have some straight-legs on sale for 190 but only size 30 and up. I will try the 888 number to see what they can do, but the girl said it was mostly sold out everywhere since the unofficial sale started yesterday/
post #213 of 355
Ok, so I called in to Nordie's phone line...1-888-282-6060.
I got put through to this VERY nice girl, and I told her, "I have a friend who just bought a pair of jeans by calling in. When she called in, the lady she dealt with said that they have them in stock at a warehouse because they are going to The Rack for $69.97. I was wondering if you could do a price match for me in these jeans in a size 26?!"
Her, "Oh, wow, for $70? That's awesome. Do you have the item number?"
Me, "Yes, it's 23782."
She typed it in on her lil' computer then she's like, "WOW! Those are SOOOO nice!"
Me, "YEA I KNOW!!!"
Then we exchanged a laugh.
Then she didn't really know what to do, so she put me on hold to find out how to go through with my request...
She came back on the line, and was like, "I have to phone a store and verify the price of the jeans, so I need to put you on hold while I call..."
Me, "That's awesome. I'll wait."
Hold.
Her, "THEY'RE ONLY $60.97!"
Me, "SIX ZERO NINE SEVEN?!?!?!?"
Her, "YESSSSSSSS!"
Then we laughed again.
Then she rang them through for me.
post #214 of 355
Some people have also pm'ed me about what store she called...she never told me what store...she just said, "I have to call a store to verify the price you quoted me with."
post #215 of 355
Thread Starter 
I gotta do that when I got more time...
post #216 of 355
omg! does that mean their gonna be 60.97 at the rack??
post #217 of 355
Waaahhhh!!! The girl I got said they were $260 and she doesn't show any other price and could not get access to any other price?
post #218 of 355
ARGH!! Now I can't call because 234125 customers had to walk in right now. If anyone is successful, please please please get me a 26 and I'll pay you for everything!!
post #219 of 355
/\there probably won't be any left to send to the Rack
post #220 of 355
I finally mustered up the nerve to call...and I got 'em!
post #221 of 355
which store?
post #222 of 355
Oh well, no 24/25... saves me the trouble then. hehe~~ Or should I just buy a 26 and eat more? hahahahaha~~
post #223 of 355
HELP!! What size should I get in these if i'm a 28? should i size down to a 27?
post #224 of 355
Quote:
Originally Posted by KaiSurf View Post
I finally mustered up the nerve to call...and I got 'em!
OMG, I'm so upset right now that I can't call. They'll be prob be closed when I get off of work
post #225 of 355
Ok. Please, someone help me! I just called and they told me I need to give them a store phone # to verify the price. I tried the 619 but price there us $104. Anyone has a store phone #?
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: More Womens Jeans
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Womens Designer Jeans › More Womens Jeans › Finally things are looking up...