or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Womens Designer Jeans › More Womens Jeans › *PICS* Ok ladies, you asked for pix of my collection, so here it is...
New Posts  All Forums:Forum Nav:

*PICS* Ok ladies, you asked for pix of my collection, so here it is... - Page 3

post #51 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by colibrita View Post
OMG! I am still in shock. Your collection is awsome. I am sure you look great in all of them. You should share you in your jeans someday. Which one is your favorite?
My fave... it's a toss-up between the Rainbow roths and one of the Madrid Crowns!
post #52 of 115
Pat. I am SOOOOOOOOOOO jealous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEAR GOD!!
I crown you Queen R&R

I am yet to start a riot one day until I can be satisfied with pictures of them ON! LOL
post #53 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by baconboys View Post
Are you insured?????
NO.... I really should be. I just did the math on them... that collection is worth approx 6 grand. Most were retail, that is why...
post #54 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by denimcloset View Post
Pat. I am SOOOOOOOOOOO jealous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEAR GOD!!
I crown you Queen R&R

I am yet to start a riot one day until I can be satisfied with pictures of them ON! LOL
Oh hells no... it will be a cold day in hell when I put my extrawide @ss up here
post #55 of 115
You need to give me your addy so I can ship you your tiara and crown
post #56 of 115
Thread Starter 
You are so funny! I think there are others who have more than 38 pairs, though... LOL!

This is my credo:

"She who dies with the most jeans WINS!"
post #57 of 115
Patricia! What an awesome collection But, I still don't think I've seen a pic of you IN any of them!!!
post #58 of 115

some fake ones to

Quote:
Originally Posted by MacChick View Post
This is only cuz all you ladies wanted to see what I got. I will not show them to you on my booty cuz it's against my religion to shove my fat @ss and thunder thighs in your faces.

Here they all are... 4 pairs are not pictured, they are coming in the mail. The four pairs are: R&R Fuschia Crowns, SFAM Sugarplum Sigs, Windsor Pink As, and SFAM Reno Flares. 38 pairs total.

The whole thing:

Green Windsor As, Anthrax LA crowns,Charcoal Roths, Madrid Blue Crowns

Uranium Roths, Rainbow Roths, Vicodine Fleurs, Madrid Apricot Crowns

Black Madrid Crowns, White Madrid Crowns, Black Crystal Roths, Borax Roths

Valium Roths, Argyle SFAM, Wingers in Quaalude, Lime LA Crowns in 60s wash

Xanex Roths, London Gold Crowns, Extreme Crystal Fire SFAM, Varga Flares

Gycerine Sapphire Crystal Roths, Pink London Crystal Crowns, Agent Roths, SFAM Extreme Fire Crystals

Silver Madrid Crowns, Caribbean Extreme A Pockets, Caribbean Sapphire Crystal A Pockets, Paige Robertson Las Palmas in Midnite Rocker

White Crystal Crowns

SFAM Extreme Earth Crystal As, SFAM Extreme Wind Crystal As, SFAM Avalon Flares, Vapor Crystal Roths

James Jeans in Gold Digger
you know that here are a lot of fakes?
post #59 of 115
excuse me? i hope you're kidding
post #60 of 115
Quote:
Originally Posted by ntegragsr93 View Post
excuse me? i hope you're kidding
I was thinking the same...
post #61 of 115
yeah anyone that really knows R&R knows that every pair pictured is real
post #62 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by cactus queen View Post
you know that here are a lot of fakes?
Yah, I know you are jealous. You have got to be fraking kidding me. THEY ARE ALL AUTHENTIC.
post #63 of 115
patricia is one of several people who pays retail on the entire forum, she paid full for almost all of these, and they're obviously real.
post #64 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by cactus queen View Post
you know that here are a lot of fakes?
Perhaps all yours are fake and you should educate yourself on what the real jeans look like before making a rude comment like that too.
post #65 of 115
i guess for some people ignorance is bliss, pooo on the hater
post #66 of 115
I want all of your crowns! and the CAE crystal A's. you're CRAZY woman in the best way. all those R&R in a pretty short amount of time too! I wish to be rich like you one day my rolemodel...
post #67 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by ntegragsr93 View Post
i guess for some people ignorance is bliss, pooo on the hater
Exactly... it's like telling Victoria Beckham that the crowns she designed are fake... gimme a freaking break...
post #68 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by wantingmore View Post
I want all of your crowns! and the CAE crystal A's. you're CRAZY woman in the best way. all those R&R in a pretty short amount of time too! I wish to be rich like you one day my rolemodel...
You all are gonna slap me...I got my sugarplums today! Thanks Tiff!!!
post #69 of 115
Very nice girl...

My collection is pretty split w/ RR and TR and a smattering of Sevens

I just got some ph. jaggers today--holy shnikees they are low low low...but they look ok on i guess. OMG I dont know if they are appropriate wear for some one like me who is 32???
post #70 of 115
Thread Starter 
Ok, ladies, now I am only waiting on 3 more pairs... I got SUGARS!

post #71 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by mizzboxy View Post
Very nice girl...

My collection is pretty split w/ RR and TR and a smattering of Sevens

I just got some ph. jaggers today--holy shnikees they are low low low...but they look ok on i guess. OMG I dont know if they are appropriate wear for some one like me who is 32???
You have a GORGEOUS booty... you make all your jeans look good, so don't even worry about it!
post #72 of 115
you have such an awesome collection!

i'm uber jealous and it's even more of a tease cuz i also wear a sz 28!
post #73 of 115
Quote:
Originally Posted by MacChick View Post
My fave... it's a toss-up between the Rainbow roths and one of the Madrid Crowns!
Glad you like them so much!
post #74 of 115
Good Lord!! What a great collection! Did you pay retail for those Caribbean Sapphire A pockets because I think they're pretty brand new.
post #75 of 115
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by EmeraldStar View Post
Good Lord!! What a great collection! Did you pay retail for those Caribbean Sapphire A pockets because I think they're pretty brand new.
Yep, retail with 20% off... they make them in tan too and I was just at Nordies and I tried to get some, but since they run one size big I couldnt. No 27s left. Bah!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: More Womens Jeans
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Womens Designer Jeans › More Womens Jeans › *PICS* Ok ladies, you asked for pix of my collection, so here it is...