or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › What did you buy today? (with PICS)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

What did you buy today? (with PICS) - Page 136

post #3376 of 3571

nope, hafta click on it

post #3377 of 3571

lame.

post #3378 of 3571

i click on it and it says " access denied".

post #3379 of 3571
Quote:
Originally Posted by Cez View Post

Pix don't do it justice, but its the same one DK copped a few months back. Got it at a steal and I couldn't turn it down. 

 

 

 

 

 

RO Object dyed grosgrain jacket

 

RO Object dyed grosgrain jacket



did you cop the medium from proteus? if so, it's gonna be huge in the chest. like an xl.

post #3380 of 3571

I did. WTF? Small is too small and Medium is too big is there an Extra Medium?   I didn't want to take the risk of it being too small. I know you said it was cut awkward as fuck but damn.  

post #3381 of 3571

I based on the measurements of the medium you had listed and it seem alright. Why do think it'll be too big? Maybe I'll revert back being a big fat dynamo. 

post #3382 of 3571

small was only small in the shoulders, but chest was like a large. but it does taper down. the medium measurements i listed were only from seam to seam, not from the farthest ends. it was probably more like 24". and yea, you recent weight loss is not going to help lol.

post #3383 of 3571

Actually, I think its fine. RO stuff is meant to be big in chest and slimmer in the waist. I still have huge pecs so I think it'll work out fine.

 

Plus I am only losing fat not muscle and I plan on putting on more lean muscle, mostly in the shoulders, chest and back, so I think I'll be okay.  

 

 

Jeez DK, I almost lost it for a second there.

post #3384 of 3571

A lot  of  apples,and 3 pairs of MBT shoes.

post #3385 of 3571

MTB's  are ugly as fuck and this is a fashion forum not a health forum. GTFO with this spam.

 

funny-pictures-critical-cat-hates-your-shoes.jpg

 

 

 

 

Is there a spam parade today?

post #3386 of 3571

lol, didnt know that kitty...

post #3387 of 3571

Lol, double post.

 

Where is the fricking delete feature?

post #3388 of 3571

^wooooord!

post #3389 of 3571

a1a5db3a_http_imgload.jpg

post #3390 of 3571

Finally got my Thanaz 8IW today. They'd been sitting at the post office for the last 2 and a half weeks while I was on vacation. They fit great :)

 

Will post pics soon

post #3391 of 3571

I will buy a new jeans !

post #3392 of 3571

^

let me guess you found  a bargain, which everyone can partake in if they follow that link in your sig? 

post #3393 of 3571

first boo shirt. anxious to see how it fits.

 

4667831883_0f12916740.jpg

post #3394 of 3571

Love that color. What size did you go with, small?

 

post #3395 of 3571

yea. typically a boo small would be too tight in the chest for me, but this is from a few seasons back when they were more generous.

post #3396 of 3571

Damn you, DK. That is the one BoO color that I really want and can't find. I missed a couple in my size FS a long time ago and I haven't seen one since. Too bad you're not my size or else I'd pick it up off you if it didn't fit properly. How much did you get it for?

 

Beware how short the sides will probably be on you. People that aren't my height find that BoO is typically perfect in length in terms of front/back flaps, but the sides are so short that they show skin... which is even worse when you sit or bend or lift your arms. Depending on your proportions (long/short/regular torso?), you may or may not experience this problem. More than likely though, since you are so tall and wear a S.

post #3397 of 3571

post a pic when you get it dk, I'm curious

 

never been a great fan of Boo shirts tho

post #3398 of 3571

new thanaz 8SV in 29/32 :D

post #3399 of 3571

feels strange to post on HF. but anyway

 

ann sneakers w6.jpg

post #3400 of 3571

How much did you pay for those glorified Chucks?

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Chat
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › What did you buy today? (with PICS)