or Connect
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Frankie B's!!! - Page 2

post #26 of 31
Quote:
Originally Posted by pudding
the killer, yes they are womens jeans but if you like lowrise jeans you should check them out, to everybody else, thanks for the comments
What's the name of the wash/cut and where could I pick up a pair?
post #27 of 31
Thread Starter 
they are frankie b's, they are called shenandoah but i'm not sure that's how you spell it, i got these ones on sale(normally over 200 i got it for like 104+tax), you could probably find them online somewhere but i'm just gonna say that the wash looks AMAZING in person
post #28 of 31
Thread Starter 
post #29 of 31
nice fit. they look good on you. women's jeans? i can't tell (probably though because i'm a poopy dunce).

btw, wtf is up with the constant logging in just to make a post???
post #30 of 31
Quote:
Originally Posted by pudding
ooo i would never do tapered jeans, i'm always a flared type of guy haha
Good on ya...I'm not a fan of tapered....trend or not...just like that idiocy of "high-rise" jeans, all that makes me think of is that skit on SNL with the "Mom jeans"...lol
post #31 of 31
HAHA! I SAW THE MOMS JEANS ONE! Yeah. im not a fan of the taper at all. untill i tried on some TR mickeys BIG T.. awesome! there are only a few pple that can pull the taper off and how it all clashes especially with taper depens highly on the shoes.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Chat