or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › what sets off your gaydar?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

what sets off your gaydar? - Page 6

post #126 of 147
Quote:
Originally Posted by 130_R
Do I set off any female gaydar? I'm really a butch lesbian with an integrated strap on.
I noticed that about you the first time I saw you, 130.
post #127 of 147
Quote:
Originally Posted by joce08
for women... baggy men's clothing and buzz cut
for men... "gay" voice and the way they walk

basically... my gaydar only turns on when it's really obvious, otherwise i can't tell
...ditto
post #128 of 147
Gay voice and hair style
Idk for girls, I can;t tell at all
post #129 of 147
Quote:
Originally Posted by MNep0509
Gay voice and hair style
Idk for girls, I can;t tell at all
For girls it's easy, any girl who shoots you down is clearly a lesbian
post #130 of 147
Quote:
Originally Posted by mgoose
Quote:
Originally Posted by MNep0509
Gay voice and hair style
Idk for girls, I can;t tell at all
For girls it's easy, any girl who shoots you down is clearly a lesbian
Haha!!
post #131 of 147
Quote:
Originally Posted by mgoose
Quote:
Originally Posted by MNep0509
Gay voice and hair style
Idk for girls, I can;t tell at all
For girls it's easy, any girl who shoots you down is clearly a lesbian
haha, then I've met a Lesbian
post #132 of 147
what sets off my gaydar??
dudes in true religions
post #133 of 147
Quote:
Originally Posted by cheapmuthafukr
what sets off my gaydar??
dudes in true religions
Hahaha.
post #134 of 147
Quote:
Originally Posted by cheapmuthafukr
what sets off my gaydar??
dudes in true religions
well MUTHAFUKR... allow me rock your world then

post #135 of 147
Quote:
Originally Posted by cebseb
Quote:
Originally Posted by cheapmuthafukr
what sets off my gaydar??
dudes in true religions
well MUTHAFUKR... allow me rock your world then

well... hope you can handle it... i may be cheap with my money, but im more than generous in some areas
post #136 of 147


This sets off my gaydar.
post #137 of 147
Quote:
Originally Posted by mdg1976


This sets off my gaydar.
ROFL! Indeed!
post #138 of 147
So, is there an anti-gaydar?
post #139 of 147
/\ which would be what?
post #140 of 147
Quote:
Originally Posted by trampzilla
Quote:
Originally Posted by mdg1976


This sets off my gaydar.
ROFL! Indeed!
ow...my pride..
post #141 of 147
Quote:
Originally Posted by mgras
So, is there an anti-gaydar?
Yeah, a naturally occuring male erection.
post #142 of 147
Quote:
Originally Posted by antik_freak
/\ which would be what?
How can you tell if a non-stereotypical-straight-guy (ex. metrosexual) is actually straight?
post #143 of 147
Quote:
Originally Posted by cebseb
ow...my pride..
TR cords - $200 bucks
gym rat tight thermal - $20 bucks
fancy trendy slim fit polo with snap buttons - $60 bucks
Striking a Paris Hilton pose - priceless

If you'd ever show up in that outfit at any of the bars in a certain part of Houston on a random weekend night you'd get a LOT of attention. I wouldn't say it's a bad thing to frown upon, but different strokes for different folks, certainly...
post #144 of 147
Quote:
Originally Posted by mgras
Quote:
Originally Posted by antik_freak
/\ which would be what?
How can you tell if a non-stereotypical-straight-guy (ex. metrosexual) is actually straight?
\


they say things like dude, and cool. especially if confronted with a situation when they think they are being hit on by another guy.
post #145 of 147
Quote:
Originally Posted by mgras
Quote:
Originally Posted by antik_freak
/\ which would be what?
How can you tell if a non-stereotypical-straight-guy (ex. metrosexual) is actually straight?
He looks gay but hits on girls (i.e.: story of my life)
post #146 of 147
Quote:
Originally Posted by trampzilla
Quote:
Originally Posted by cebseb
ow...my pride..
TR cords - $200 bucks
gym rat tight thermal - $20 bucks
fancy trendy slim fit polo with snap buttons - $60 bucks
Striking a Paris Hilton pose - priceless

If you'd ever show up in that outfit at any of the bars in a certain part of Houston on a random weekend night you'd get a LOT of attention. I wouldn't say it's a bad thing to frown upon, but different strokes for different folks, certainly...
lol... I just imagined myself striking that pose soon as I walked into bar... yeah, I'd definitely beat the shit out of myself
post #147 of 147
Quote:
Originally Posted by cebseb
Quote:
Originally Posted by trampzilla
Quote:
Originally Posted by cebseb
ow...my pride..
TR cords - $200 bucks
gym rat tight thermal - $20 bucks
fancy trendy slim fit polo with snap buttons - $60 bucks
Striking a Paris Hilton pose - priceless

If you'd ever show up in that outfit at any of the bars in a certain part of Houston on a random weekend night you'd get a LOT of attention. I wouldn't say it's a bad thing to frown upon, but different strokes for different folks, certainly...
lol... I just imagined myself striking that pose soon as I walked into bar... yeah, I'd definitely beat the shit out of myself
(imagining sebastien pulling a fight club while simultaneously striking the paris pose)

Hah!

Yeah but seriously tho seb is not effeminate, and he's burly enough in person that even the most forward gay man would think twice for fear of having the life crushed out of him by the man's 50inch arms.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Chat
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › what sets off your gaydar?