or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › What are You Listening to Today? (w/ Videos)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

What are You Listening to Today? (w/ Videos) - Page 163

post #4051 of 4196
Quote:
Originally Posted by Evil Sushi View Post


This one is awesome!!!! The lady is very talented.. I wish I could have some of her talent..
post #4052 of 4196
Quote:
Originally Posted by mktaftab View Post
any body want to buy 5 diesel jeans, these are in new condition, i had buy that jeans 2 months ago and then i got some 4 pairs from else where now i want to sell them, any body?

hmm... sounds interesting... can u please upload the pictures here?
post #4053 of 4196
^no, my friends

if he wants to sell, there's an only way to do that:
posting items in the Mall
http://www.honestforum.com/mens-34/?all_items=true

posting his ads in any threads he find is totally clueless
not to say irritating for other members
post #4054 of 4196
Quote:
Originally Posted by Evil Sushi View Post
^no, my friends

if he wants to sell, there's an only way to do that:
posting items in the Mall
http://www.honestforum.com/mens-34/?all_items=true

posting his ads in any threads he find is totally clueless
not to say irritating for other members


oooppsss... sorry..
post #4055 of 4196
Quote:
Originally Posted by anthony View Post
Right now:
Ólafur Arnalds : Dyad 1909
D: I can't stop listening to this lol. Arnalds is the shit

~Dave
post #4056 of 4196
I just love this song...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6lCfyWJBx_I&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6lCfyWJBx_I&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
post #4057 of 4196
post #4058 of 4196
Quote:
Originally Posted by dzondlo View Post
D: I can't stop listening to this lol. Arnalds is the shit

~Dave
Fuck yes he is!
post #4059 of 4196
Beach House, Julian Casablancas, and Vampire Weekend currently on rotation.
post #4060 of 4196
Arvo Pärt overkill

first





second




third

post #4061 of 4196
^GERMANY frends,

GERMANY G/F let me know some Youtube can not see on GERMANY.
is it correct?? is that political issue??
government is handling google like as cxixa?? why??



can you see on GERMANY?
post #4062 of 4196
I'm listening to some Christian music..
post #4063 of 4196
Haha cez, we're mean, we're mean.
post #4064 of 4196


Could bake all day long to apples in stereo

~Dave
post #4065 of 4196
i like simple wash and ...
post #4066 of 4196
In Her Eye - Guitar Basis and Click
time to record will come soon
can't wait...


some live past
shitty quality, BUT WE DON' T CARE A SHIT

post #4067 of 4196
lol @ sand_dolphin's music!
post #4068 of 4196
^darkknight

thx !! i only hear.. not listening, as this thread title ...
 from j-wave(hot radio station in Tokyo)
hehehe...

so shoul i upload ladygaga nex?

XDDDD...

thx for your collection.
i had big mistake , i should upload "listening!!"

i always make mistake... i'll be lay off...

10th/week sorry...
post #4069 of 4196
BJM - Servo



love this band w/ all my heart.
post #4070 of 4196
Disintegration of the world

post #4071 of 4196


Don't laugh


Woman In Chains - Tears for Fears ft. Oleta Adams
post #4072 of 4196
))0 )

post #4073 of 4196
Sade - Your Love is King

post #4074 of 4196
Gloria Estefan-Words Get In The Way



my favor in junior high school days
post #4075 of 4196
I have Rachmaninoff stuck in my head (a piano etude I'm trying to learn)
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Chat
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › What are You Listening to Today? (w/ Videos)