or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Mens Designer Jeans  › Diesel Jeans › Diesel Fall/Winter 2014 FW14
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Diesel Fall/Winter 2014 FW14 - Page 33

post #801 of 825
Thanks man, I've loads to start the thread. Gimme a few hours, been a long night and I should get some sleep.
post #802 of 825
Quote:
Originally Posted by denim addict View Post
 

+1

 

Now it's time to start saving again.


oh, i hate that part, can't we just skip on to the buying part :D

haha

 

Phukette, take your time but dont forget to do it today! :) I just can't hold myself! Literally cant wait

post #803 of 825
Dude, chill.
post #804 of 825

^^ Lol. Yeah man, if Phukette says he'll do it, he will.

post #805 of 825
Quote:
Originally Posted by Phukette View Post

Dude, chill.


Im sorry, man. Didnt want to upset you or anything.

Thanks for the photos!

post #806 of 825
Don't worry, I wasnt upset. Just don't think there was any need to get so excited.
post #807 of 825



when will those wash comes?
post #808 of 825

Guys, I was just at the Diesel Store in Amsterdam and tried on the Thavar 833Z which fit me perfect in my opinion.

What do you guys think?
Giamat has it for a reasonable price and Im thinking about buying it. What do you think?

Should I buy it, does it look good on me?

 

Photos --> https://www.dropbox.com/sh/604uyjnd451j3v2/AAAYRGId_N_MgD-RJ59lxptaa?dl=0

post #809 of 825

I can't see a reason why not? If you like the wash you should get it :)

post #810 of 825

x2

post #811 of 825

looks great on you Straychev.... and nice belt too!! do it if you have extra disposable income.

post #812 of 825

@straychev - great fit man! Go for it if you like them. Did you size down?

post #813 of 825

Thanks guys!
I contacted Giamat, waiting for his invoice now.

 

Nope, Hawk, i did not! I got my usual W31 and it was good, a bit loose in the waist but much more comfortable in the thighs than my 8x2.

But I sized down on the length, I usually get L32, now I tried L30 and it seemed okay, although Im not very used to the shortness ...

But I will buy them and see how it goes.

post #814 of 825
Quote:
Originally Posted by Denim Collector View Post
 

looks great on you Straychev.... and nice belt too!! 

+1

post #815 of 825

Guys didn't wanna keep starting new threads!

 

Did anyone buy Tepphar 607P from FW 2014? They look like a nice watch but do look slightly skinnier than normal Tepphar, can anyone confirm?

 

I'm going off this video: http://www.asos.com/diesel/diesel-jeans-tepphar-607p-stretch-slim-dark-distress/prod/pgeproduct.aspx?iid=4103505&clr=Darkblue&SearchQuery=tepphar&pgesize=19&pge=1&totalstyles=19&gridsize=3&gridrow=5&gridcolumn=3

post #816 of 825

Hey guys, I went to the Diesel Flagship store in Amsterdam today and I tried two pairs of jeans. I really need your opinion on this one. Can you please tell me which one do you like more on me? Which one looks better?

 

 

Diesel Tepphar 835Lhttps://www.dropbox.com/sh/i6ff3dbjotome28/AACZmaYxHHbmyT5X6TYYBO6Xa?dl=0

 

Diesel Thavar 833Zhttps://www.dropbox.com/sh/u8yet65u84hmdb0/AADgJMP95OE_g3Szxc1vu1ina?dl=0

post #817 of 825
I think they both look great although I think the Thavar have the edge for me!
post #818 of 825
It's the tepphar for me. They give you great shape. Having my said that, the fit on both is pretty spot on.
post #819 of 825
Thavar look fresher IMO
post #820 of 825
The tepphar looks better, I think.
post #821 of 825
Quote:
Originally Posted by Levislad View Post

I think they both look great although I think the Thavar have the edge for me!

+1

post #822 of 825

Tepphar is your cut, man. This 835L fit you perfect!!!

post #823 of 825

Tepphar fits you better but Thavar looks better :D
Get both mate!

post #824 of 825
Quote:
Originally Posted by Quettingen View Post
 

Tepphar fits you better but Thavar looks better :D
Get both mate!

 

hahaha - exactly my thought.. they are both great and both different look..... but if you can only get 1 for now I'd get the 835L. it looks great on you.. your photos makes me wanna grab them!

post #825 of 825
Both awesome, honestly can't decide. Both? icon_smile.gif
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Diesel Jeans
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Mens Designer Jeans  › Diesel Jeans › Diesel Fall/Winter 2014 FW14