or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Mens Designer Jeans  › Diesel Jeans › Georgiawholesale - Diesel Jeans
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Georgiawholesale - Diesel Jeans

post #1 of 16
Thread Starter 
Is this seller, Georgiawholesale, legit?

Here's the auction:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...7868 408&rd=1

Thanks!
post #2 of 16
$40 + free ship?

That's very cheap - get seller to send you some pics of the inner tags
post #3 of 16
I dont know. But often it is a good idea to use what we have between the ears. If something seems too good to be true, it probably is.

I have two guesses: they are fakes or stolen. Simple as that. It has only recently come to my attention that there are so many fake items on ebay. But then again i am quite new with ebay. But i am SHOCKED!
post #4 of 16
Dude, Filenes Basement in my neighborhood has had these jeans in since July and I dont think they have sold one pair! (and they're like 40 bucks) They're not a flattering style, kind of awkward fitting and the color is Blah, so you could buy them for 40 bucks, but personally I wouldnt touch them even for half that
post #5 of 16
Thread Starter 
So.....fake?
post #6 of 16
they're real, just crappy
post #7 of 16
Thread Starter 
You're sure?
post #8 of 16
Quote:
Originally Posted by samtholters
You're sure?
From my personal experience: Kulter WAS a real diesel model. An old one, and currently a frequently bootlegged one, which makes me worry about someone now selling large quantities. That being said, I have still seen them in stores. And I agree with zathansrule they are a really crappy cut. Almost like the levis 501s back in the 80 when the tapered so much in the leg that they almost fit around your ankle. Not quite that extreme, but they balloon out a bit in the thigh and then slim back down again. Not very attractive, even if they are authentic.
post #9 of 16
Thread Starter 
So no one's quite sure? I emailed the seller for pics but he didn't have any over the weekend and I haven't gotten an email yet today.
post #10 of 16
Quote:
Originally Posted by samtholters
So no one's quite sure? I emailed the seller for pics but he didn't have any over the weekend and I haven't gotten an email yet today.
Dude, even if they're real, they're kulters! Kulter is the ugliest lamest cut that diesel put out, IMHO.
post #11 of 16
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by blm14
Quote:
Originally Posted by samtholters
So no one's quite sure? I emailed the seller for pics but he didn't have any over the weekend and I haven't gotten an email yet today.
Dude, even if they're real, they're kulters! Kulter is the ugliest lamest cut that diesel put out, IMHO.
I don't think they're that bad...
post #12 of 16
Quote:
Originally Posted by samtholters
Quote:
Originally Posted by blm14
Quote:
Originally Posted by samtholters
So no one's quite sure? I emailed the seller for pics but he didn't have any over the weekend and I haven't gotten an email yet today.
Dude, even if they're real, they're kulters! Kulter is the ugliest lamest cut that diesel put out, IMHO.
I don't think they're that bad...
Yeah but if the best you can say is "they aren't that bad" then maybe you should consider something a little more fashion-forward. Trust me, kulters are lame-o!
post #13 of 16
Thread Starter 
So what do you prefer? I've read a lot of praise for Zathan...
post #14 of 16
Quote:
Originally Posted by samtholters
So what do you prefer? I've read a lot of praise for Zathan...
People tend to like bootcut because thats back in style again. Rotuck and x-rotuck as well as the zathan cut are all boot leg. Watch out for the x-rotucks tho cuz there's a lot of fakes. If you want zathans, stay away from 772 because 95% of them are fakes as well. Most other zathan washes are safe bets. I personally like the rabox cut and cardiel. I love the ZAF and the moorix is nice too.

Dont like: Kratt, kulter, macrowill, farco.
post #15 of 16
www.diesel.com

Have a look at all the styles and see what you like. I think zathan's are the nicest jeans for my build but everyone is different. I like the faded, worn look which fits really slim.
post #16 of 16
Listen, you want them, you should buy them. Dont base your actions on what a bunch of strangers have to say. Like I said, they appear to be the exact ones that Filenes has on sale, but they are pretty crappy and dont go for that much anyhow
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Diesel Jeans
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › Mens Designer Jeans  › Diesel Jeans › Georgiawholesale - Diesel Jeans