or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › Ass shots galore!!!
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Ass shots galore!!!  

post #1 of 425
Thread Starter 
ok, I feel a bit silly starting a new thread about this, but I'm thinking this is the only way I can get a definitive answer, so here it goes...

I've been thinking about purchasing stretch jeans that give a more flattering fit for some time now, but every time I go try some on, I've lacked a second opinion (I don't count the sales people since they're just interested in making the sale).... so, I'm counting on you guys to give me some opinions... I've committed to buying the first pair pictured below (so hopefully those get good reviews), and I'm seeing if I should continue to pursue the "stretch" fit as a good look for me...

feel free to tear me apart... just as long as it's the truth thanks

















..ok, let's hear it...
post #2 of 425
Yea the first pair looks good...the 2nd pair the pockets look like crap
post #3 of 425
love the first ones.....not flattering on your butt for the A pockets......love your abs! and ass, wait was that one of the questions?

MORE ASS SHOTS PLEASE!
post #4 of 425
i see A pockets! which ones are those?
post #5 of 425
the zaf look nice. those are 87p correct?
post #6 of 425
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by jaimek44
love the first ones.....not flattering on your butt for the A pockets......love your abs! and ass, wait was that one of the questions?

MORE ASS SHOTS PLEASE!
ok, thanks yeah, I love the first ones.... I did feel the A pockets were lacking a bit, but I was gonna go for them anyways just for the hell of it...

you can have my abs/ass any day jaimes, just gimme the word and I'll take the first flight to maine

yes, I agree, we should make this thread into an ass shot Gallery!!
post #7 of 425
oh man...an ass shot gallery..I bet more guys participate than ladies...this is gonna be so homo I cant take it...*limp wristed clap*
post #8 of 425
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by masterduck510
the zaf look nice. those are 87p correct?
yep, yep
post #9 of 425
Quote:
Originally Posted by cebseb
Quote:
Originally Posted by masterduck510
the zaf look nice. those are 87p correct?
yep, yep

Ahh, I'm getting my bf them for his bday, they look SO great on you (and him ), GET THEM!!!!!
post #10 of 425
HOT! Um, huh, what?? I forgot what I was doing..........
post #11 of 425
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by pinchy
i see A pockets! which ones are those?
I'm thinking aruba?
post #12 of 425
Quote:
Originally Posted by XRyanCoffinX
...*limp wristed clap*

That just made me laugh out loud.
post #13 of 425
you guys are perverts. the girls should start their own thread.
post #14 of 425
we actually had one not too long ago. guess you missed out
post #15 of 425
Quote:
Originally Posted by JillianS
we actually had one not too long ago. guess you missed out
WHAT.
post #16 of 425
I demand a link.

Quote:
Originally Posted by pinchy
Quote:
Originally Posted by JillianS
we actually had one not too long ago. guess you missed out
WHAT.
post #17 of 425
Quote:
Originally Posted by ronj
I demand a link.

Quote:
Originally Posted by pinchy
Quote:
Originally Posted by JillianS
we actually had one not too long ago. guess you missed out
WHAT.
Link or Ban.
post #18 of 425
haha if you want to reap the rewards, you've got to do the work.
post #19 of 425
Quote:
Originally Posted by pinchy
Quote:
Originally Posted by JillianS
we actually had one not too long ago. guess you missed out
WHAT.

post #20 of 425
Quote:
Originally Posted by wasntme
Quote:
Originally Posted by pinchy
Quote:
Originally Posted by JillianS
we actually had one not too long ago. guess you missed out
WHAT.

I think the girls are up to their usual tricks again.
post #21 of 425
Wow! The first pair look great on you!
The second pair, not so much
post #22 of 425
I need more ass please
post #23 of 425
I don't know if those A's are stretch or not,
and this is just my opinion, but I feel like when you have tighter stretch fit, it's good for them to have bigger flare to balance it out.
post #24 of 425
I can't believe you other guys missed out!!!!! My god it was great!



Well, not as good as it sounds, but nonetheless there was something.


haha
post #25 of 425
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by tour90
I can't believe you other guys missed out!!!!! My god it was great!



Well, not as good as it sounds, but nonetheless there was something.


haha
I think that might've been beofre my time...
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Chat
This thread is locked  
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Chat › Ass shots galore!!!