or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Top Tier Fashion  › This or that / Yay or nay?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

This or that / Yay or nay? - Page 2

post #26 of 946
I say yay to the bracelets, nay to the shoes...
post #27 of 946
Zoom & More Views

Magaschoni Belted Cardigan*-* Cardigans*-* Neiman Marcus

On sale for $186 USD down from $475. I like how thick the cashmere looks. Is it really worth it?
post #28 of 946
It's a yay for me
post #29 of 946
Thread Starter 
The way it unbuttons is not very attractive imo. If you do get it though, grey or black. Brown looks gross.
post #30 of 946
nay to those unbuttoned stuff that covers the whole shoulders,a simple turtleneck is so much HOTter
post #31 of 946
Thread Starter 
So I got my Yoox package today with my Moma shoes. To my luck, the pair had one shoe in my correct size, and one shoe 3 sizes too small. Seriously, how the fuck did something like that happen?

Now I have to look again! Anyways need size 11/44 in something black and something similar within a budget of around $200. Thanks!
post #32 of 946
Quote:
Originally Posted by Aarendil View Post
nay to those unbuttoned stuff that covers the whole shoulders,a simple turtleneck is so much HOTter
Totally agree.

However, it's so cold here sometimes that warmth trumps being fashionable.
post #33 of 946
Quote:
Originally Posted by Tsukasa View Post
So I got my Yoox package today with my Moma shoes. To my luck, the pair had one shoe in my correct size, and one shoe 3 sizes too small. Seriously, how the fuck did something like that happen?
One word, my man, YOOX!!!
post #34 of 946
Thread Starter 
Okay... over my budget.
1)Jil Sander

(same one in brown.. the black picture looks kinda funny)

In Budget
2) Ciro Lendini (I hear the quality is shite)

3)

4)
post #35 of 946
Jil Sander in Brown +1
post #36 of 946
Thread Starter 
I need it in black. The black picture looks a bit off because the shoe is at a slight angle so I posted the brown picture.
post #37 of 946
K guys, this is gonna be the hardest decision I ever had to make in my life. I don't know which one to get so the power is in your hands!



OR

post #38 of 946
Thread Starter 
#2 matches your leopard print thong and bra set.
post #39 of 946
So this wasn't a big enough decision??? http://www.honestforum.com/hf-chat/1...ationship.html
post #40 of 946
That Jil Sander one, the toe is, er, bulbous or something.
post #41 of 946
Thread Starter 
Don't say anything because I already ordered the Jils! I am looking for something pretty classic looking, and to me that says classic. It is a bit pointy to be old man classic, but I like the shape still! As for the bulbousness, the black one's picture was taken at a slight angle (you can see the lining in the top picture more) so that where I am assuming it comes from since it isn't present as much in the brown picture.

I don't have fat feet, and I would say they are probably pretty "average" (whatever that is) for my size. Looking at 3 especially, and possibly 4 hurts my toes. The brand seems to be a cheap Aldoesque throw away brand which I am trying to stay away from, but they do have nicely shaped more modern, less clunky shoes that I see everywhere in stores here at least.
post #42 of 946
Quote:
Originally Posted by Tsukasa View Post
Okay... over my budget.
1)Jil Sander

(same one in brown.. the black picture looks kinda funny)

In Budget
2) Ciro Lendini (I hear the quality is shite)

3)

4)
The good thing is... They'll not be TOO TIGHT, if you go with the correct size...

But TOO UGLY

Well, ok, i'd take no.3 if they were for free !
post #43 of 946
Thread Starter 
How about you start learning to either stop quoting pictures, or remove them from the quote?

Also, if you were getting any of them for free, if you picked anything but the Jil Sanders, there is something wrong with you.
post #44 of 946
yeah, STOP QUOTING PICS! and those jil's are pimp. the rest is junk. you made the right call.
post #45 of 946
I don't like those clunky JS's, because of a traumatically experience, 2 years ago, in the netherlands...

post #46 of 946
its the pic. the jils are definitely not chunky like you think.
post #47 of 946
Why are you not exploring Ferragamo, the undisputed king of the $500-$700 shoe world?
post #48 of 946
Thread Starter 
Because I didn't spend that much on them!
post #49 of 946
Quote:
Originally Posted by SevenKid0505 View Post
Why are you not exploring Ferragamo, the undisputed king of the $500-$700 shoe world?
the only thing ferragamo is king of is nordstrom rack...
post #50 of 946
Quote:
Originally Posted by jskidder View Post
the only thing ferragamo is king of is nordstrom rack...
You can not seriously believe that Moma is superior to Ferragamo in any way...
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Top Tier Fashion
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Top Tier Fashion  › This or that / Yay or nay?