or Connect
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Top Tier Fashion  › This or that / Yay or nay?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

This or that / Yay or nay? - Page 8

post #176 of 946
^I'd only really use it when I have to give presentations and shit for school, which is pretty often now that I'm taking upper division business courses. But I think I can work it into my style at other times.

Most of the time at school I just keep my laptop and books/papers in this beat-to-shit Targus messenger I bought a long time ago, lol.
post #177 of 946





Thoughts? I am still in search for a fall/early winter jacket.
post #178 of 946
that jacket is gross and ghey
post #179 of 946
Quote:
Originally Posted by ryanduke View Post
Any opinions on this? I don't even know how much it costs, actually. But it's by A.P.C.

thats a nice messenger bag. is it just the angle of the pic or is the texture of the flap slightly different from the rest of the bag?
post #180 of 946
Quote:
Originally Posted by kubie View Post
i need a messenger bag for my laptop. is this yay or nay? Don't recommend me Guidi,M.A+ or Augusta( can't afford to buy them). Thanks





Kubie pls dont buy the above messenger bag. I dont know how much you are willing to spend but for really good quality messenger bags at a reasonable price, checkout Tumi, they have a wide variety, they might have something you like:

TUMI Official Site: Travel & Luggage > Men's Day Bags > Backpacks & Messengers
post #181 of 946
kubie buy tumi? AS IF

you must not know him well enough
post #182 of 946
i'm out of the money to buy it. but i'll be looking for a m.a+ bag. thz
post #183 of 946
Quote:
Originally Posted by ri0tp00f View Post
kubie buy tumi? AS IF

you must not know him well enough

lol. i forgot i was dealing with kubie
post #184 of 946
Quote:
Originally Posted by kubie View Post
i'm out of the money to buy it. but i'll be looking for a m.a+ bag. thz
Iam guessing you are not a student anymore or you must be recieving some serious allowance
post #185 of 946
Quote:
Originally Posted by smallfry View Post





Thoughts? I am still in search for a fall/early winter jacket.
jacket looks cheap, you should wait until fall/winter
post #186 of 946
would any of u drop $180 for a graphic shirt.
post #187 of 946
maybe.
post #188 of 946
I kinda like this but I don't know if it's worth dishing out $218 for it. Robert Geller x Driftwood bracelet. Also, bronzed one or the blackened one?



post #189 of 946
^your pics don't work, but i know the bracelet you are talking about. and its definitely worth it.
post #190 of 946
Quote:
Originally Posted by goldenratio1.6 View Post


ksubi leahter jacket yay or nay

How about this Emporio Armani jacket (from the same article).




yay or nay?
post #191 of 946
^ I'm just going to take a wild guess, but I think most people here would object to that based solely on the fact that it is Emporio Armani.

Looks alright to me, though.
post #192 of 946
1.



2.



3.



which one should i cop? i wanna cop at least two of the three.

and which should i cop from these? i can only afford one for now....maybe.

1.




2.
post #193 of 946
nay to all except the last two. however honestly for the last one i think you're too short to pull it off without looking kinda goofy
post #194 of 946
they're expensive now. And they're actually not my taste. i think you should ask Bc3. And did you see the Raf simons turtleneck sz 46 of snafu on sufu yet? that one is really awesome tho.
fs RAF SIMONS ACCORDIAN NECK sweater - superfuture :: supertalk
post #195 of 946
That brown thermal is so fucking sick, but I agree with Mike.

Get the RG shirt. The other two are atrocious.
post #196 of 946
that geller shirt will be HUGE on you, even in 44. it was huge on me. and i hate the fit of kenzo shirts, they are like belly shirts. the brown thermal is sick, but agree that a long shirt on a small skinny dude looks whack. the other one i think is just all-around fugly.
post #197 of 946
actually, maybe the brown thermal would work. but i am going to atelier tomorrow, so if it does i will buy it and there will be none for you!
post #198 of 946
hahaha this nigga. you in the city?!?!?! i wish i was back home

and Kenzo shirts actually fit me pretty well. i think the graphics are pretty neat.

and isnt the geller shirt supposed to be worn like that? oversized i mean. if not then fuck it.

THE BROWN THERMAL WILL BE MINE.
post #199 of 946
yeah, its supposed to be oversized. i just don't like the look on me. i think i hate kenzo shirts for myself because i have a long torso, thus anything shorter than aa shirts looks like hell on me.

yeah, i am in the city right now. business/pleasure trip. i am going to stop by atelier tomorrow but i highly doubt i will buy that thermal. i tend to go for black/grey/olive tops and avoid brown because of my skintone.
post #200 of 946
word mang. i think im gonna cop the RG shirt but im afraid blackbird does not stock 44s. which one did you try on? i wanna cop a RG tank top kinda thing to go with it but they ran out... w/e.

and yeah rofl ppl in chat are saying the Kenzo shirts are too RAVE. i think they are awesome. i already have one and it feels so niceeeeeeeeeee

yo man we should have arranged something... though it would be kinda weird if it was just us two in the city. not that im in the city right now... but w/e. i really want a HF meet up! and if ur not copping the thermal, i will
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Top Tier Fashion
DenimBlog.com › Welcome to the DenimBlog Community! › General Topics › Top Tier Fashion  › This or that / Yay or nay?