or Connect
New Posts  All Forums:

Posts by audit30

if thats the case............. FW14 marks the end of me being a buyer of new diesel washes ^_^ and ill probably have all the older washes i want until then, so maybe ill stop buying diesel jeans altogether
btw, i think that this seller is the user pryv75 (or something) on here 
lol! they did it again....WTF?! why do they sell cut off jeans? whos going to buy them? seriously...
@karacho  great! you are making me regret for shaving my beard lol 
awesome dude. definetely on my list. 
thanks mate. yeah shioner has had the luck of having some of the best washes ever made. 8PN, 880W, 805A, 801A, 817H...i wish some washes existed for shioner and not thavar or other cuts. btw, theres a shioner 8QP on ebay   http://www.ebay.co.uk/itm/DIESE-JEANS-SHIONER-008QP-3D-EDITION-32-32-FW13-14-THAVAR-THANAZ-TEPPHAR-/151141976075?pt=LH_DefaultDomain_212&hash=item2330c3880b   thats an old wash remade for a great cut. im gonna buy those as soon as they appear on the...
cheers guys! 
havent posted a fit pic in a while   LOST t-shirt Shioner 880W -finally managed to fit well in these and i love them- chucks
now this is what i call desperation hahaha :P hope you find a pair soon man
i just received my new pair of shioner 805A which is 31x32 (cause 32x30 became way too large for me) and it fits kinda tight but ok. maybe the same as my shioner 801A (again 31x32) so it might have to do with ones body type. and i find that in all the washes that i own, its always better to stick to your size except for particular washes like 809v and 804K for which you have to size down as they run larger. of course there are some very few exceptions for which sizing up...
New Posts  All Forums: