or Connect
New Posts  All Forums:

Posts by Relentless

Thats the problem: The more you love a jeans, the less you should wear it. TERRIBLE!!!!
@itsinmyjeans: i could size one down with the 880E. i usually wear 34/34 or 34/32... and the other krooleys fit a little tighter than the 880E. but didn't want to send it back :P
Japp...werde versuchen beide modelle in den gleichen lichtverhältnissen abzulichten
nicht ganz soo stark, aber denke das die zalando bilder auch etwas zu stark sind...:-/
@JasonLoveZatahn: You're right, the 8ZT wash is awesome too and nearly looks the same:)   By the way: how do you wash your jeans? i hate it to put them into the machine, but what else shall we do? Handwash?? :D oh no!
@Baltimore: Zalando.de   @enemy: wer hat gesagt das ich soviel kohle habe:D ich bin eig bettelarm:D mein motorrad frisst mir schon die haare vom kopf da sind die jeans eig. immer tödlich. aber die poiak hab ich ja per rechnung bestellt... wenn sie mir vvviel ebsser gefällt als die safado, versuch ich die safado mit so wenig verlust wie möglich zu verkaufen:D und behalte die poiak... und wenn ich mich nicht entscheiden kann, werd ich mir wohl das leben nehmen müssen:D
i will post pics when they arrived^^
I have to try a viker too... the 8QQ wash is awesome.   By the way jhust ordered the Poiak 882b, of course only "to try it" :D:D holy shit, where shall i get the money from... :D and i ordered these YUK's. Lets see how the look with some jeans:P
:)   Krooley 880E + Grey / Neon Green Diesel shirt     I like the 80E wash, but can't really explain why:D
AWESOME!!!! AAAWESOME JUST AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Haha the douwe egberts logo in the picture's front:D my stepdad works for douwe egberts:) Good coffee^^
New Posts  All Forums: